Halaman

Sekiranya anda ingin menyumbangkan artikel, pendapat, berita terkini atau sebarang komen. Sila e-mailkan kepada
*******************************************************************"misiputra@yahoo.com.my"********************************************************

PEMUDA GENERASI BARU

PEMUDA GENERASI BARU

sembang-sembang sesame kite

Selasa, 12 Ogos 2008

se7en side kampung Laneh masih dalam Ingatan....

27 Disember 2007 tetap menjadi kenangan kepada orang Laneh khasnya kepada Pemuda-pemuda kampung Laneh. Tanggal 27 Disember 2007 itulah kampung Laneh telah menjayakan kejohanan bola sepak 7 sebelah tertutup peringkat Kampung Laneh. pertandingan yang diilhamkan oleh anak-anak muda Kampung Laneh sendiri, telah berjaya menyatukan para penduduk Kampung Laneh. Kejohanan ini telah diadakan di Padang serbaguna Kampung Laneh yang telah dibangunkan hasil dari titik peluh Para pemuda dan Masyarakat kampung Laneh. TERIMA KASIH SEMUA!!!!!!


Keceriaan yang jelas terpapar pada wajah finalist


Kejohanan yang diadakan ini, meninggalkan impak yang besar kepada masayarakat Kampung Laneh. Impak bukan sahaja dari aspek sukan, malahan dari aspek sosial dan masyarakat. adalah menjadi harapan yang tinggi, agar kejohanan seumpama ini akan di teruskan bagi menjamin perpaduan yang berterusan bagi masyarakat Kampung Laneh.



Sebahagian dari aksi pemain Vateran kampung Laneh


kepada anak-anak jati Kampung Laneh yang berada di perantauan. Pulanglah ke desa yang tercinta bagi membantu apa jua aktiviti yang bakal dijalankan di desa yang tercinta ini. Sokongan dan bantuan anda amat kami hargai.




peraduan teka kacang turut dijalankan


kaum ibu turut melibatkan diri















2 ulasan:

  1. Dengar citer.... Bola sepak 7 sebelah akan dilangsungkan hujung tahun ni.... aper komen kome?

    BalasPadam
  2. bkn seven side tpi seben eleben.. hua.hua.hua.. tpi aku bagithu kome semue ler,seben eleben ni sejarah htam dalam hidup aku. sbb ape? sebabnya mane ke tidok,team aku pusingan ptma pun dah kecundang, awe beno aku terkeluo xsempat nak tunjuk kat orang kmpng skill ronaldo aku, tgk2 doh terkeluo. xpatut2..

    BalasPadam

Ayor yang sedap. Rase ler!

Ayor yang sedap. Rase ler!

Kerepek yang ENAK!

Kerepek yang ENAK!