Halaman

Sekiranya anda ingin menyumbangkan artikel, pendapat, berita terkini atau sebarang komen. Sila e-mailkan kepada
*******************************************************************"misiputra@yahoo.com.my"********************************************************

PEMUDA GENERASI BARU

PEMUDA GENERASI BARU

sembang-sembang sesame kite

Isnin, 2 Januari 2012

KaMpUnG LANEH SaTu HATI!

























8 ulasan:

  1. Perpaduan Pemuda di Kampong Laneh ...Terbaik dan perlu dicontohi. Tahniah kepada semua pemuda Laneh dan warga kampong Laneh. Dari mana asalnya "Laneh"...?

    BalasPadam
  2. Cikgu Pian kata: Perpaduan Pemuda di Kampong Laneh ...Terbaik dan perlu dicontohi. Tahniah kepada semua pemuda Laneh dan warga kampong Laneh. Dari mana asalnya "Laneh"...?

    BalasPadam
  3. semoga Kg Laneh terus makmur, aman damai tiada perpecahan berlaku. Walau ada perbezaan pendapat yang penting perpaduan dan ukuwah serta persaudaraan akan terikat sampai bila2.
    Amin.

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...ALLAH masih lagi pelihara perpaduan penduduk kampung aku..

    BalasPadam
    Balasan
    1. teruskan usaha murni wahai anak watan kg laneh, semoga Allah taala membalas segala keringat yg telah di curahkan demi kg tercinta...........

      Padam
  5. bagusla pemuda2 kat kg laneh ni..bangga btol...lalu jgk minggu lepas masa nak ziarah Allahyarhamah Pah Alang... GOOD JOB guys...teruskan usaha kalian.

    BalasPadam
  6. Semoga perpaduan orang Laneh terus gitu. Semoga diampunkan segala dosa arwah mak alang dan dihalalkan segala makan minumnya.

    BalasPadam
  7. Tahniah org laneh, saya tumpang gembira di atas perpaduan org. Kg. Laneh!

    BalasPadam

Ayor yang sedap. Rase ler!

Ayor yang sedap. Rase ler!

Kerepek yang ENAK!

Kerepek yang ENAK!